Gjest Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Nå er det så nære, så virkelig og skremmende. Jeg er helt rar i hodet.. følelsesmessig helt ustabil.. hehe Guri... dette er så stort. Det er så vannvittig. Det er så skummelt, så deilig.. og sa jeg SKUMMELT? Håper det går fort, og at det blir en fin opplevelse til tross for at jeg blir satt i gang.. Og at jeg og samboer klarer å samarbeide fint, og at jeg ikke blir en fødemonster. Måtte bare få ut litt følelser her.. hehe Lykke til alle sammen:)
2SønnerSmå Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Jeg også gruer/gleder meg fælt til fødselen. Hadde termin 4 Desember,så håper å bli satt skikkelig igang i morgen. Har hatt 3 døgn med maserier,og vært innlagt med høy crp 1 natt,nå vil jeg ha det overstått!!! Har fødselsangst etter forrige gang og,så går og knyter meg mer og mer for hver dag!
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Skal du settes i gang i morgen du! Da ønsker jeg deg masse lykke til:) Hvor skal du føde? Blir riksen på oss.
Hakkamella Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Dere er heldige som har kommet så langt! Jeg synes det er uoverkommelig med 47 dager igjen. Hvorfor? Fordi jeg er skrekkslagen for at det skal gjøre så uhorvelig vondt at jeg ikke makter det. Fordi jeg er mektig lei alt ubehaget allerede. Og fordi jeg bare er REDD!!!! Men så gleder jeg meg så ubeskrivelig til alt er over og vi har kommet trygt hjem igjen og jeg SER at alt er ok med oss begge.
2SønnerSmå Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Takk for det =) Jeg vet ikke med sikkerhet om jeg blir satt igang,men legen hadde sendt meg opp uansett mandag. Siden jeg var innlagt natt til lørdag ble det avtalt at jeg skulle ringe. Skal foresten på kk i Bergen. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå