kommer nr3? Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 lurer egentlig på hva disse sangene som spilles i denne videoen heter?! spesielt den som begynner etter ca 4.50 min.. håper noen kan hjelpe meg!
kommer nr3? Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. desember 2008 den siste av sangene vet jeg...hihi
Springbaby2012 Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Den som begynner 4.50 hørtes ut somen rask versjon av somewhere over the rainbow. Det finnes jo mange versjoner av denne sangen da..
kommer nr3? Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2008 ja det virker sånn,men noen som vet hvor jeg kan finne den eller hvem som synger? ingen?
Solisolden Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 tips til å finne sanger en ikke vet tiitelen/artisten til er å google deler av teksten. Det pleier jeg å gjøre
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 søk på : over the rainbow .. på Limewhire..mange der..men er mange dårlige etterligninger..de beste sangene av denne er når ei dame synger den med pen stemme:P og rolig
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 nei sorry..mente: somewhere over the rainbow
Pusemamman Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 Søk etter "Hawaiian - IZ - Somewhere over the rainbow" på f.eks. limewire eller bearshare o.l. så finner du den sangen ihvertfall
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #9 Skrevet 15. desember 2008 Sangene i videoen er: - Janelle - "Amazing" - Israel Kamakawiwo Ole' - "Somewhere over the rainbow" - Louis Armstrong - "What a wonderful world"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå