Lillhanne Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Hei og hopp!! Noen som kan anbefale en god søskenvogn? Vi har en gutt som akkurat har fylt 1 år når babyen kommer.. Har en Emmaljunga edge duo til gutten vår nå. Hadde håpet å kunne kjøpe søskenvogn fra Emmaljunga og bruke baggen vi har fra før, men det ser ut som om man må kjøpe en annen type bag til denne søskenvognen? Noen som har peiling? Takker for svar
wilma07 Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 hei...jeg er samme situasjon som deg, har en ettåring å venter en baby om to måneder. vi har kjøpt oss en to år gammel brukt emmaljunga city cross, tvillingvogn. den kan ettåringen sitte i å jeg kan ha bag i den andre delen av vogna til babyen. i denne tvilligvognen er det myk bagger, ikke så stor som den du har på duo edge, men passelig nok en stund. jeg har hatt mange forskjellige typer emmaljunga, å har vært fornøyd med alle.. så de vognene er virkelig å anbefale. lykke til med valg av vogn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå