Trønderpia Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Min lille er nå 3 uker gammel, kan jeg da så smått begynne og se om han vil ta flaske..? Veldig greit i tilfellet mamma skal ut en tur. Ammer nå, og det går bra, så virker som han behersker suginga :-)
Thuva27 Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Datteren min fikk tåteflaske på sykehuset da hun ble født. Dette fordi jeg kom så sent i gang med amminga og hun begynte å bli sulten. Ville ikke tro at det er for tidlig da? Sikkert litt inviduelt også da... Jeg fortsatte hvertfall å gi henne litt flaske innimellom, for å venne henne til det. Jeg pumpet meg og ga henne til pappa, så kunne de to kose seg litt sammen:)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 De sier vel at man helst skal vente til de blir ca 2 uker med flaske så de får ammeteknikken skikkelig inn først. Men det kan jo selvfølgelig gå bra om man må gi de flaske før den tid også... Datteren min drakk kun pumpemelk på flaske fra hun ble født til hun var 7 uker, men jammen meg gikk det ikke kjempefint å amme henne etter det likevel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå