Gå til innhold

Er det noen som kan se på tempene mine?? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Så nå veldig fin ut tempen din nå, du har i hvert fall hatt EL! :) Men jeg mener at det er sannsynelig at du kunne hatt EL på CD 19 da..

Men tempen din er nå fin og høy nå, får håpe at den holder seg slik til IKM :)

Skrevet

Okei, så bra da! :) Synes bare at tempen min har så lite variasjon nå. Har sett litt på andre charter, og de har mye mer svingninger. Men det er kanskje individuelt?

Skrevet

Ja, det er jo det. At det er lite svigninger er heller et godt tegn enn et dårlig da. Ser ofte at tempen etter EL holder seg jevnere da, men som du sier, så er det individuelt. :)

Skrevet

hei! det er første mnd jeg temper også, så er ingen ekspert akkurat. men tempen din er jo stigende, så det lover jo bra! :-)

min ser slik ut:

http://www.fertilityfriend.com/home/241f0b

Har ikke kommet opp merking av el på min chart da men... er ganske sikker på at el har vært, og at jeg er 5 dpo nå (med tanke på el-test, sekret osv...). Eller hva tror du?

Skrevet

Tempen din ser jo også veldig lovende ut da kleopatra. :)

Jeg får vel bare smøre meg med tolmodighet. TR kommer vel, pessimist som jeg er... hehehe

Skrevet

Kleopatra: Ja, jeg er også sikker på at du har hatt EL. Jeg mener at EL var på cd 19 da... Rart at ikke FF har merket av EL på chartet ditt, men det kan hende at det har noe med at du har for få tempraturmålinger før EL. Hva skjer hvis du legger inn noen lave temper på cd 15, 17 og 18? Kan hende det kommer opp da?

Skrevet

Takk for tipset, Elisabeth´77. skal prøve det nå!! :-)

Skrevet

det funka! :-) har offisielt hatt EL! hurra! og har hatt rikelig med kos de riktige dagene. Har murret både i eggstokker, livmor og korsrygg helt siden el, nå. først mest i eggstokkene, nå mest i livmoren/nedentil. håååååper det er en spire der!!! men det kan jo bare være PMS også da.... murret jo fælt i forrige pp og...

Skrevet

He, he.. :) Ja, det er ikke tvil om du har hatt EL med den tempen der.. :) Men hvor lang pleier syklusen din å være da?

Skrevet

har bare vært p-pillefri i to måneder, så litt vanskelig å si enda... men sist syklus var vel 30 dager. :-)

håper det klaffer for oss alle nå da!

Skrevet

Å nei, idag sank tempen min 0,11. :( Det er vel et dårlig tegn?? Den er fortsatt over linja, men allikevel.... Da gikk det nok ikke denne mnd heller.. :((((

Skrevet

Neida, tempen din er høy og fin ennå den :) Gjør ikke noe at den varierer litt. Hvis den hadde sunket langt ned (f.eks til 36,20) hadde det vært et tegn på at du ikke var gravid. Så det er jo ganske tøft av og til når en på IKM-dagen får den lave tempen da.. Alternativet er jo å la være å tempe helt frem til IKM.. :)

Skrevet

Hei hei

er veldig spent på deg jeg:))hvordan går det.???har du testet?

Skrevet

Ja, hvordan går det snoopy?? :) Tempen din ser nå veldig bra ut!!! :)

Skrevet

jeg testet idag, og den ble positiv!! Så nå håper jeg spira vil være der i 9 mnd! :)

Lykke til videre Elisabeth 77. Satster på at pergo er tingen for deg også!! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...