Gå til innhold

Ultralyd viste cyster på hjernen:)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd på tirsdag og fikk beskjed om at babyen hadde to cyster i hjernen. Dette er normalt sa legen og pleier å forsvinne av seg selv i løpet av noen uker .Jeg fikk også tilbud om fostervanns prøve,men det sa jeg nei takk til.Klarer ikke helt å slå meg til ro med at det kommer til å gå bra....Så kanskje jeg bør ta fostervannns prøven allikevel???

Så at alt annet var bra og at vi venter en gutt:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner veldig godt angsten din og at det nå er vanskelig å slå seg til ro. Men hvis det ikke var normalt så ville vel ikke legen ha sagt det?

Kanskje du skal be om å få en samtale til hos legen som kanskje kan roe deg ned litt...eller eventuelt ta en fostervannsprøve for å få litt mer svar.

Krysser fingre for at alt er bra med gutten din!

Sender over en stor klem

Skrevet

Hei. Jeg ville bare si det at du må ikke ta sorgene på forskudd selv om det viser cyster på hjernen. Jeg er selv født med noe som heter intracranial arachnoidalcyste. Dette er en vann cyste som er helt ufarlig, og så lenge den er medfødt så er det positivt. for hjernen til barnet vokser da rundt cysten og dette vil da mest sansynølig ikke være noe problem i det hele tatt. Min cyste ble oppdaget på ct undersøkelse for ca 1 år siden men så var jo og UL veldig mye dårligere for 25 år siden da. Så derfor har de ikke oppdaget denne før hos meg. Jeg har aldri merket noe som helst til denne cysten min. Så pust ut. og håp på det bare er vann cyste. Men forstår selvfølgelig du blir frustrert av og vite om cysten. Det hadde jeg også blitt. Men du kan jo undersøke vilken cyste dette dreier seg om. Den Intracranial arachnoidalcyste er den vanligste medfødte. Lykke til.

Legger den inn her også så jeg er sikker på at du ser den.. Tenkte det kunne være litt trøst i å høre at jeg aldri har merket noe til min cyste.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...