junibaby09 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har kjøpt en strekkmerkekrem fra Boots apotek (vet ikke helt om jeg har troen på disse kremene, men siden denne var så billig tenkte jeg å gjøre et forsøk). Ble litt bekymret da jeg kom hjem og leste hva den inneholder... Noen som har bedre oversikt enn meg på hvilke parabener som er ok for gravide og hvilke vi skal holde oss unna? Her er innholdslisten: Aqua,Octyldodecanol,Dimethicone,Cyclopentasiloxane,Sodium polyacrylate,Glycerin,Cyclohexasiloxane,Dimethiconol,Cucurbita pepo seed extract,Methylparaben,Polysorbate 20,Acrylates/vinyl isodecanoate crosspolymer,Ethylparaben,Citric acid,Potassium hydroxide,2-Bromo-2-nitropropane-1,3-diol,Tetrasodium EDTA,Phenoxyethanol,Butylparaben,Propylparaben,Isobutylparaben,
★minijente★ Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 hei! eg har bruket boots sin strekkmerke krem for mage nå i nesten 5mnd,og er kjempe fornøyd me den. har kun fått et nytt strekkmerke og eg er slik at eg får lett strekk merker så uansett ka som er inni den, funker den i allefall godt.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?id=1492 her står det litt om hvilke parabener som du skal holde deg unna Er det samme som gjelder for deg som for h*n i magen. Ingen sulfater eller parabener som er knallbra uansett (min mening vel å merke) å derfor velger jeg helst produkter uten hvis det er mulig. Vet at weleda og Tahitian Noni sine produkter til hud er parabanfrie. Sikkert fler også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå