Gå til innhold

Hevelse på halsen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jeg er litt hoven på ene siden.. Har vært forkjølt, men har det noe å si at det ikke er likt på begge sider.. Lurer på om det er grunn til en legesjekk...Antar (håper) bare det er en hoven lymfekjertel, men vet liksom ikke helt hvor alle befinner seg på halsen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!:)

Jeg har en kul på siden av halsen som jeg oppdaget for 5 år siden. Var hos legen flere ganger pga at jeg var veldig bekymret for at det var noe farlig ettersom den aldri forsvant, Legen sa det kun var en hoven lymfekjertel og helt ufarlig. Jeg fikk mast meg til MR og ultralyd og det viste seg at det kun var en normal lymfekjertel som lå over en muskel. Helt ufarlig med andre ord. Og ettersom du har vært forkjølt, så er det ikke uvanlig at lymfekjertlene på halsen hovner litt opp:) Hevelsen går sikkert ned om noen uker.;)

Men er du veldig bekymret ville jeg tatt turen til legen for å få bekreftet at det ikke er noe å være redd for, så får du slappet ordentlig av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...