Thessa og Bebbis Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Må bare dele min glede med dere! :-) Jeg var så hinsides bekymret og reff i forkant av ultralyden på Fredag. Jordmor var så utrolig hyggelig. Og alt var helt perfekt med den lille klumpen min i magen!! :-) Fikk se hjerne, hjerte nyrer og alt i funksjon. Og det er en GUTT! :-) Det føles så utrolig riktig!!! Ville bare dele min lykke med noen!!! :-)
Peders mamma Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Takk for at du deler Vet hvor deilig det er å kunne rope ut at alt inni der er helt perfekt og at det er en nydelig liten gutt Hurra!!
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Gratulerer så masse ;o)
Thessa og Bebbis Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2008 Åh Tusentakk! Jeg har den deiligste følelsen. Føler meg nesten forelsket i denne lille gutten! Som jeg ennå ikke har møtt og bare har kjent i 20 uker! Når han sparker blir jeg helt varm om hjertet!! :-) All kvalmen og oppkasten var verdt det! Og etter SA og MA synes jeg at jeg fortjente litt lykke! :-)
Sofapute Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 så gøy!! :-D Å bli mamma er en eneste stor forelskelse. Jeg husker at jeg var helt forelska i den lille gutten min da han ble født, og syntes at dette var verdens herligste følelse. Det rare er at jeg fortsatt er like forelska i han, 4 år etter! :-D
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Det høres ut som førstemann? Så godt å få vite at alt står bra til! Det er uendelig stort å få barn, jeg er fortsatt stormforelsket i min to-årige gutt, og det vet jeg mannen min er også. Tror følelsen vil vare livet ut, og jeg blir så glad når jeg tenker på alle foreldre som føler det slik. Mye kjærlighet der ute :-)
Thessa og Bebbis Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2008 Det er ennå deiligere å tenke på at jeg skal få ha han så lenge jeg lever! Å så glad jeg er i han allerede! Jeg skjønner ikke hvordan dette skal gå :-) Jeg gleder meg så fælt!! Kommer til å bli lange 20 uker dette ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå