Gå til innhold

Sokkestrikk merker på leggene...(samme som 3.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min er så opptatt av om sokkene mine strammer på leggen... Den har nå alltid gjort det, og nå som leggen har blitt litt kraftigere gjør den også det. Men når alle verdier på blodprøvene og urinprøvene er bra så er vel ikke det noe å bekymre seg for??

Noen som, vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil vel bare følge med på hevelsene i kroppen din, men SÅ opptatt av det trenger han jo ikke være kanskje..

Sokkestrikken ja.. Hadde det bare vært strikken som viste på mine bein.. Her er det så vannfylt at hver minste detalj i mønster/bilde på sokken vises i en time etter at jeg har tatt de av..Sykt :) Sambo lå og lyttet på magen i 5min, og jeg fikk tydelig øreavtrykk der ;D

Skrevet

Hihi... såpass ja, kanskje jeg har litt vann i kroppen jeg også da.. For har merker lenge om jeg har hatt på støvletter. :) Nei, han er så redd for svangerskaps forgiftning han. Men jeg mener at det er vel litt andre faktorer som spiller inn da om man har det. Blodtrykket har vært kjempe bra hele veien og det har verdiene på prøvene også. så jeg er ikke bekymret for det. :)

Skrevet

Hehe, ja sokken satte dype spor på mine legger også. Kunne fint se om man hadde hatt ribber på sokken eller ikke den dagen.. i lang tid etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...