MillaMed2 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nytt stellebord som både er billig og i tillegg har en balje som man kan vasket babyen i? Så litt på nettsidene til ikea, men fant ingen der me badebalje til.
frua Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Babyshop selger slike til 999,- ellers kan du jo lete på finn.no. Jeg skal bare legge en stellematte på et lavt, bredt skuffemøbel og har en balje ved siden. Det er veldig rimelig.
MillaMed2 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 Ja,d kan jo være like greit:) Jeg får nesten bare se hva vi finner utav når d nærmer seg. Er jo ikke noe man trenger få i hus enda, men er greit å sjekke litt priser rundt forbi.
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Hei. Jeg har kjøpt ett fra Basson baby, Det heter Basson 620. De har nå fått det inn på Babyshop (hvertfall i Ski) Der koster det 699,-Jeg kjøpte det på Vinterbro senter (uka etterpå hadde de fått det inn på babyshop) og betalte 1299,- Grr!!! Jeg syns det er veldig fint. Nøytrale farger og søt stellematte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå