Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imårres våkna jeg med ett stort smil rundt munnen,har vært syk ett par dager nå,og følte meg mye bedre :) følte meg enda bedre når jeg fant ut at jeg kan kalles fødeklar i dag :D

Og har jo 2 cm åpning så jeg venter i spenning :)

HA en fin fin dag alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for å skuffe deg.. men du er litt tidlig ute lene ;) Jeg har termin 4 januar.. og hvis jeg ikke husker feil har du 6? og har da 23 dager igjen..så du må vente til tirsdag før du er fødeklar.. ;)

Skrevet

vet jo egentlig det men jordmor sa det var lov å kalle seg det første dagen i uke 37 ;) så da gjør jeg det hihi. og så har jeg bestemt meg for at det er menstermin som gjelder og det er 1 januar :) hehe.alt jeg tenker på :P

Men jeg går garantert ikke til januar sa jordmor så da er jeg jo litt fødeklar :) tipper innen 3 dager så er han ute :)

HVordan er formen din da?

Skrevet

vi får se om jordmora di har rett da.. =) Er det en ting jeg har skjønt så er det at jordmødrene har lite peiling på når ungen kommer... så sant man ikke er i fødsel ;)

Formen min er grei, sliter med ryggen da.. begynte på onsdag.. skikkelig vondt i korsryggen..

Håper på å få snella før jul.. hadde vært så kos.. og jeg fikk jo førstemann når jeg var like langt som i dag.. natt til i dag liksom.. så hun har vært inni der lenger enn bror si alt.. hm.. Ho kan komme til torsdag.. det hadde passet bra =) Alt er klart til ho kommer nå, men har frisør time på torsdag.. og den kunne jeg tenkt meg først.. heheh ;)

Har du alt klart eller?? Spennende å se om han kommer innen tre dager da!!! spent! =)

Skrevet

ja di kan jo ikke vite helt eksakt når di kommer,men skulle ønske di kunne det!! :)

formen er grei her,har vært syk nå i ette par dager,har følt meg helt jævlig,men er myyye bedre i dag :)

våknet opp til litt murringer i korsryggen ;) da ble jeg glad..hehe.

Har alt klart jeg også,foruten om prystpumpa og baby watcheren,di to tinga kommer ikke i posten før neste uke men det er jo ikke noe som haster uansett :) i dag så er det kun kjerring råd som gjelder her i gården,vil sånn ha han ut nå!! :D

Skrevet

Ja, jeg skulle ønske jeg fikk vite akkurat daton på at da kom ho.. det hadde vært sååå mye enklere å forholde seg til!!

Godt å høre at du er mye bedre i dag... kjipt å være dårlig hvis en fødsel skulle starte..

haha.. du får prøve kjerringråd du da;) Så gi oss tilbake melding på om det funker ;) tenk såå kos å ha de små her til jul..

her er til og med en liten laban kjole kjøpt som hun skal ha på på julaften.. hehe.. men er jo ikke akkurat julekjole så kan bruke den uansett når hun kommer da;)

Madrass skal jeg kjøpe i morra.. Nå bruker storebror sprinkelsenga si enda.. så da bør jeg uansett ikke tenke på å bruke samme madrass.. deilig.. var litt i tvil om hva jeg skulle gjøre.. ny madrass til hver unge.. eller bruke den samme.. men veldig glad for ny ;) Krybbedød og det greine der med tanke på brukt madrass..

Skrevet

lillebroren til sambo døde i krybbedød for nitten år siden,så ville di at vi skulle ha senga hans og bruke til adrian,NEITAKK!! vet mora mente det bare godt.men føler det er litt dårlig karma over den senga!.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...