Gå til innhold

Erstatter Eskimo kids vanlig tran?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi liker ikke transmaken. Hun er 4 mnd. Kan jeg begynne med Eskimokids da, er d like bra som vanlig tran?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg har lest at så små barn ikke skal ha annet en vanlig tran (evnt d-dråper) MEN jeg tror tranen med sitronsmak er "lov". Men er ikke helt sikker i min sak her, så vet ikke hvorfor jeg engang svarer...:-) :-)

Skrevet

Ja, det kan du! Det er fantisk en helt ren tran, så den er veldig fin å gi barna.

Skrevet

Du skal ikke gi eskimo kids til så små barn, les på pakken!

Skrevet

man har egentlig ikke lov å gi barn under tre år kosttilskudd, ifølge reklamelov, så butikkansatte og reklame har egentlig ikke lov å anbefale deg noe (bortsett fra tran og d vit, da)

jeg begynte med eskimo3 da snupp var 11 mnd, foretrekker selv å gi ren omega 3 istedenfor leverolje.

tran m sitron er værre, siden det er sitrus, og så små skal ikke ha det!

så ja, ville gitt eskimo til jenta, ja og! er iallefall bedre enn ingenting!

Skrevet

http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Hjerte-kar/Marine-fettsyrer/Eye-Q-liquid.htm

Jeg bruker Eye Q. Den inneholder en unik kombinasjon av de fettsyrer som er så verdifulle for hjerne og øye: EPA, DHA og GLA. Disse fettsyrene spiller en viktig rolle for syn, koordinasjon(samordning av bevegelser), innlæring og konsentrasjon.

Faktum er at ca. 30% av vår hjerne respektive netthinne består av livsviktige fettsyrer. Det er av stor betydning for hjernens og øyets aktivitet at vårt inntak av disse stoffene fås i tilstrekkelig mengde og i rett forhold for å opprettholde normal funksjon i vår hjerne og netthinne.

Den kan også brukes i ALLE aldre. :)

Skrevet

Bare en liten nb.. Tran med sitronsmak inneholder IKKE citrus, det er kunstig smakstilsetning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...