Lillegull og meg Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Jenta mi liker ikke transmaken. Hun er 4 mnd. Kan jeg begynne med Eskimokids da, er d like bra som vanlig tran?
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Tror jeg har lest at så små barn ikke skal ha annet en vanlig tran (evnt d-dråper) MEN jeg tror tranen med sitronsmak er "lov". Men er ikke helt sikker i min sak her, så vet ikke hvorfor jeg engang svarer...:-) :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Ja, det kan du! Det er fantisk en helt ren tran, så den er veldig fin å gi barna.
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Du skal ikke gi eskimo kids til så små barn, les på pakken!
line_n & sara Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 man har egentlig ikke lov å gi barn under tre år kosttilskudd, ifølge reklamelov, så butikkansatte og reklame har egentlig ikke lov å anbefale deg noe (bortsett fra tran og d vit, da) jeg begynte med eskimo3 da snupp var 11 mnd, foretrekker selv å gi ren omega 3 istedenfor leverolje. tran m sitron er værre, siden det er sitrus, og så små skal ikke ha det! så ja, ville gitt eskimo til jenta, ja og! er iallefall bedre enn ingenting!
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Hjerte-kar/Marine-fettsyrer/Eye-Q-liquid.htm Jeg bruker Eye Q. Den inneholder en unik kombinasjon av de fettsyrer som er så verdifulle for hjerne og øye: EPA, DHA og GLA. Disse fettsyrene spiller en viktig rolle for syn, koordinasjon(samordning av bevegelser), innlæring og konsentrasjon. Faktum er at ca. 30% av vår hjerne respektive netthinne består av livsviktige fettsyrer. Det er av stor betydning for hjernens og øyets aktivitet at vårt inntak av disse stoffene fås i tilstrekkelig mengde og i rett forhold for å opprettholde normal funksjon i vår hjerne og netthinne. Den kan også brukes i ALLE aldre.
RødRev Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Bare en liten nb.. Tran med sitronsmak inneholder IKKE citrus, det er kunstig smakstilsetning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå