*Mo9cA* Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 og jeg tror jammen jeg er gravid jeg!!! Tør liksom ikke helt å juble enda, men streken er tydelig sterkere enn for 4 dager siden, men fremdeles svak. Skal kjøpe en cb digital å teste med, men tror jeg skal vente noen dager(hvis jeg klarer da) :-)) Har kikket på test galleriet på babyverden og jeg har like sterk om ikke sterkere strek på min test som mange av de som ligger ute der:-)) La forresten ut ett bilde på profilen min om noen vil se på den, men de er jo så små de bildene at tror ikke det går ann å se noe:-( Håper det har klaffet altså!!!! Klem fra
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Oioi! Så spennende da! Sier gratulerer jeg!
3barnsmor? Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Om den heter svak test 14.12.08 så sier jeg bare gratulerer så mye med spiren i magen jeg
Snart mamma til tre små Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Håper du får en sterk og klar strek med cb i morgen! Har du linken til testgalleriet på babyverden? fant det ikke... Noen som har erfaring med tester fra www.lavpris-tester.com? Tok en i går og en i dag, og der kom det en svak, svak strek etter 3-4 minutter. Litt tydeligere etter 10-15 minutter, men skal vel ikke lese av så sent. Er de til å stole på?
Pulverpadda Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 En svak strek er en positiv strek. Når det kommer to streker, uansett styrke, er den positiv Har ikke noen erfaring med lavpris-tester, men det står i pakningsvedlegget når det er for sent å lese av, f.eks at man ikke skal lese av etter det har gått 5 min Lykke til
Snart mamma til tre små Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Takk for det, pulverpadda! Tror det var 10 min som var "grensa" for å lese av... Kjenner jeg ikke klarer å stole helt på de billig-testene. Tror jeg må prøve en clear-blue i morgen! Eller er det andre tester som skal være mer pålitelige?
*Mo9cA* Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 Så bra at dere ser streken dere også:-)) Jeg svever på en stooor rosa sky her, men tør liksom ikke helt å tro på den testen. Har fått så mange negative tester på 1 år så er jo helt villt at det skal klaffe nå til jul!!! Skal finne ut hvilket apotek som er åpent i dag å kjøpe en å ha klar til i morgen:-)) Billigtestene vet jeg lite om devserre, men kanskje noen andre vet?? Linken til testgalleriet er: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=8666821&mpage=1 Klem fra
3barnsmor? Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 Jeg finner deg ikke jeg.......mulig jeg ikke klarer å lete ordentlig bare da men....heter du det samme der inne som her?
*Mo9cA* Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har ikke lagt ut min test der, men brukte de testene som var der til å tolke min, hehe:-))
Snart mamma til tre små Skrevet 14. desember 2008 #10 Skrevet 14. desember 2008 Takk for linken Mo9cA! Artig å se alle testene! Har ikke sett din, men en strek er jo en strek! Må forresten innrømme at jeg etter en stund her inne på "Bli gravid" tidligere i dag ikka klarte å la være å teste igjen. Tok nettopp en cb (vanlig - har aldri prøvd digital) og den var helt tydelig positiv! Og det midt på dagen! :) Så for meg ga i alle fall cb et mye tydeligere svar enn billig-testen. Lykke til alle sammen!
Shiny84 Skrevet 14. desember 2008 #11 Skrevet 14. desember 2008 finner ikke bildet på siden din.........., kan du legge ut en link? he, he....
*Mo9cA* Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. desember 2008 Her er linken Ullhue;P http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/545565/offset/0 Har bare gått å surret i hele dag. Jeg om mannen ser bare på hverandre å kniser for oss selv, hehe:-)) Så fantastisk det er å endelig ha fått en positiv test:-)) !! Klem fra
Shiny84 Skrevet 14. desember 2008 #13 Skrevet 14. desember 2008 ho, ho, ja den er positiv!!! gratulerer!!! morro!!
*Mo9cA* Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 14. desember 2008 Tusen takk Ullhue:-)) Jeg var inne å kikka på testen din også å hvis du ser på de testene som er på babyverden så tror jeg kanskje at din også er positiv. Har du vært med legen å sjekket der? Det hadde nok jeg villa gjort. Var selv no faktisk 4 dager over IKM før testen viste positiv. Kan jo ta sin tid;P Klem fra
Shiny84 Skrevet 14. desember 2008 #15 Skrevet 14. desember 2008 tenkte jeg får ta en blodprøve, så vet jeg med sikkerhet.. testet ikke så pos sent med de to trollungene jeg har ;p he, he lever i spenning...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 14. desember 2008 #16 Skrevet 14. desember 2008 En strek er en strek så jeg sier GRATULERER SÅ MYE:o)
babyklar er lykkelig :) Skrevet 14. desember 2008 #17 Skrevet 14. desember 2008 den er jo positiv Gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå