Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har i 6 måneder jobbet i 2 jobber, en 100% jobb og en 40% jobb. Nå hadde jeg tenkt å si opp jobben som er 40% fordi jeg ikke trives der lenger, ikke et bra arbeidsmiljø, har tatt det opp med sjef men det endrer seg ikke... Jeg har sagt til sjefen i jobben som er 100% at jeg skal si opp ekstrajobben, og da ble sjefen veldig glad for han ønsker jeg skal ha full fokus på fulltidsjobben MEN jeg fant ut at jeg er gravid i går!! Og jeg vet ikke om vi klarer oss på 80% av fulltidsjobblønnen i permisjonen.. Lurer på å fortsette i ekstrajobben, på tross av dårlig arbeidsmiljø osv, siden jeg da bare må holde ut i 5-6 måneder til... Men da vil jeg jo skuffe sjefen på fulltidsjobben når jeg har sagt jeg skal si opp ekstrajobben, pluss at det vil være en ekstra belastning da jeg ikke trives der, og at dette egentlig er for mye jobbing for meg, når jeg har ei lita ei hjemme... Kan nav regne fra de beste månedene det siste året f.eks?? eller regner de bare fra den jobben du har når du går ut i perm?? Jeg vil jo gå glipp av cirka 8000 i måneden i permisjonen om jeg sier opp ekstrajobben nå:s Og det er ganske surt:( Takker for svar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå