Gå til innhold

3D ULTRALYD KOMMER TIL TROMSØ!


BlomstrendeMamma

Anbefalte innlegg

Jippii!

Vi får 3D Ultralyd til Tromsø i februar 09!

Jeg har allerede bestilt time :)

På tide med 3D ultralyd her oppe i nord!

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På www.ultralydklinikken.no

 

Det er bare å gå på "bestill time på nettet", så får man valget Tromsø opp :)

 

Er så glad jeg kom over denne siden, da det blir mye enklere og billigere å få tatt ordentlig ultralyd.

 

Man får video og bilder :)

 

De har de første timene i februar :)

 

Har allerede bestilt time og gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en prioriteringssak.

 

Vil man vite kjønnet og få en opplevelse er det jo verdt det :)

 

Vi skal bare ha 2 unger, og dette er vår nr 2, så nå vil vi ha denne opplevelsen med denne ungen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet at de har 3D uktralyd på Unn også? Jeg var med da søsteren min skulle ha for noen mnd sider. Var veldig spennende:) Legen der sa at snart kom det til å bli standard med 3d ul for alle fødende, teknologien gikk dithen. man kan be om å være forsøkskanin for studenter som skal lære å ta 3D ultralyd med veiledning, og slik få time. Søsteren min fikk fordi hun har mistet et barn med hjertefeil før, og de måtte sjekke hjertet grundig. Jeg skal ha i harstad denne gangen, så jeg vet ikke om de har dette tilbudet der...får vel mest sansynig vanlig UL:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Spennende dette, men ser at åpningen i Tromsø er utsatt inntil videre. Skreiv en hovedfagsoppgave om nytteverdi og risiko ved ultralyd på gravide da jeg var student. Er litt mer betenkt til "undøvendige" ultralyder siden jeg jobber med slikt og vet hvordan lydbølgene reagerer med vevet. Men så betenkt at det ikke hadde vært kjempespennende og prøvd 3D, er jeg ikke! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. De har fått 3D i Harstad, æ har vært der og vi fikk se vårt lille nurk i 3D. De hadde fått denn maskinen høsten 06 sa ho.Ho slo på 3D på slutten av timen. kor du kommer fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...