Hakkamella Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Hele tiden kjennes det ut som om jeg så absolutt MÅ tisse. I går var jeg på vei i 40 årslag, og måtte innom en Rimibutikk og låne personaldoen. Klarte knapt å gå, for blæren holdt på å sprenge. Så kom jeg til do, satt meg ned og tenkte 'O du salige oppfinner av innedoen! Jeg elsker deg!'... Og hva skjedde? Jodda.. knapt et eggeglass med urin kom ut.. SÅ trengt og så bare noen få dråper! Lille luringen ligger så langt nede i bekkenet og trykker på alt der inne! Hun er flink! HEHEHE
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 hahaha.. samme med meg må liksom gå så fort jeg kan å synd for det som står i min vei. jeg skal på do.. meeen neeidaaa.. kommer ca max to til tre dråper.. så går jeg å setter meg igjen så skjer det igjen hehe..
<3 2prinser <3 Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Kjenner meg veeeldig igjen her ja!! Hehe, toalettpapirforbruket øker stadig og jeg er så ubeskrivelig LEI av å gå på do hele tiden..Så utrolig lei! Nå har jeg lest her inne og må derfor på do igjen..makan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå