suseduse Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 han skal ikke drikke melk, så tenkte jeg skulle lage en kopp te, men mannen sier de ikke kan få.. han er 2 år...
suseduse Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 det er bare vanlig te, tror ikke den er koffeinfri..?
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har gitt mine te fra de var babyer, da fikk de kald te på tutteflaske utblandet med vann. Var spesielt på sommeren da det var varmt og jeg ikke fikk i dem vann. Selv er jeg oppvokst med te fra jeg var bitteliten, fikk da med melk og sukker i og jeg har ikke tatt skade av det, hehe... ;o) Men ellers så anbefales det at dersom man skal gi barn te så skal det helst være grønn te men jeg drikker nesten bare svart te og de har ikke tatt skade av det så langt! De er 3 1/2 og 6 år nå. )
wirre;o) Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Koffein er antagelig ikke det de bør ha i seg. Men kjøp koffeinfri, eller kok opp på urter eller frukt/grønnsaker selv. Ingefær og eple oppkok er veldig godt ( synes jeg da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå