Hakkamella Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Huff, det er så ubehagelig. Vet det ikke er farlig, men likevel.. Jeg har så blodtrykksfall om og om igjen at jeg blir helt matt. Heldigvis kan jeg legge meg ned til det går over. Pleier å få det når jeg er hos jordmor også, men merkelignok ikke hos fastlegen... Hun sier (jm altså) at det er normalt. Men nå skulle jeg faktisk ønske jeg var kommet til termin eller var ferdig med svangerskapet, for dette er ekkelt.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Har også det der, men kun fram til rundt 13-14 på dagen...
Hakkamella Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 Skal sjekke det der om det gir seg etter et visst tidspunkt. I dag har min mann 'beordret' meg til å ligge på sofaen mest mulig, for han ser at jeg blir 'grå i ansiktet'. Skal til jm igjen på torsdag, og fortelle om hyppigheten.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 det er absolutt verst når jeg står opp og ett par timer etter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå