Meg og 2 små i magen : p Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Hei. Jeg er nå 6+2, og formen er så dårlig som den kan få blitt. Har vært slik i ca 2 uker nå. Kvalm 24/7, kaster ikke opp, men brekker meg. Er svimmel, uvel, dårlig matlyst, ja generelt i ræva form. Jeg er en person som alltid er tidlig oppe, nå kan jeg ligge til 11 - 12, har ikke ork til noe som helst. Hver dag er et slit... Skal til lege i uke 9, men dette orker jeg snart ikke mer. I tillegg er jeg i full jobb, noe som snart tar knekken på meg. Må være noe kroppen min mangler? Noen fler som har det slik?
Meg og gutten min :) Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Stakkars deg! Eg er 6+3 idag og er ikke noe dårlig. Eg har litt stikking og murrin i magen og det er alt. Eg har tatt akupunktur, og har limt på små steiner på håndleddene, så går eg med sea band. Tror det er det som har hjelpt meg:)
bollus med bolle! Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Vi er to, er 7 uker i morgen, og jeg håper virkelig ikke denne formen skal vedvare! Er vant til å trene, men kan bare glemme det. Har to barn som får avlyst det ene jule-arrangementet på hjemme-bane etter det andre, alt er utsatt til mamma sin omgangssyke er over...siden det er så tidlig er det ingen som vet noe heller og alle tror jeg har omgangssyken som går her f.t. Så derfor er det ingen som tør å nærme seg dette huset! Skal ringe legen i morgen, tror at stresset over alt jeg ikke får gjort til jul gjør alt værre. Vurderer å sykemelde meg en uke for å lette litt på trykket, (jobber fullt i en jobb som krever hele meg), selv om det gir meg veldig dårlig samvittighet. Skal også bestille time til akupunktur. Stakkars oss, kan vi vel si! Får håpe vi slipper unna dårlige dager snart...
coriander Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 hei, jeg er 7+4..har fått skrevet ut kvalmestillende på resept fra fastlegen-- Kan ta opp til 3 tabletter pr dag, klarer meg med 2, blir ikke i noen kjempeform, men jeg får iallefall noen timer uten kvalme, det gjør at jeg har det bedre, svimmelhet osv har også gått over. Legen sier at kvalme trigger på kroppen slik at jeg bla ble svimmel mm. blir litt trett av disse, men heller trett en kvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå