heiableia Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Hvordan kan man merke forskjell på om man har tyntflytende, hvit utflod eller om man lekker litt fostervann? I det siste har jeg fått utflod(?) som er svært tynn. Det kommer hele dagen, men ikke i jevn strøm hvis dere skjønner... Noen med erfaring/peiling?
eplejente Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Dette tror jeg dere burde sjekke ut hos legen, jenter! Fostervannet kan hos noen bare dryppe liksom, mens hos andre kommer det som en stor splaesj.
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Hei For meg høres det ut som utflod, har vært plaget med dette hele svangerskapet, kan kjennes som man lekker til tider og kommer veldig ujevnt. siden du sier den er hvit stemmer den også med det jeg har! Er du veldig usikker, ville jeg ring føden å snakket med de:)
Katsi Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Jeg lakk fostervann, det kom bare litt og litt. Det var ikke hvitt, helt blankt. Rant litt ekstra da jeg bøyde meg ned eller det kom litt press på magen. Legen sa det kunne være en høy vannavgang, at det går hull på posen høyt oppe og bare renner litt og litt. Men hos meg tok det ca 18 timer så gikk vannet skikkelig, dvs jeg lakk som en sil og rant igjennom håndklær og alt. Er fare for infeksjon ved hull på fosterposen så det bør undersøkes av lege. Jeg ble skikkelig syk, fødselen startet med feberskjelvinger og rier på en gang. Ble skikkelig kritisk for babyen og det hele var over på 1t og 25 min. Ta kontakt med føden så kan de teste hva det er som kommer ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå