Gå til innhold

LilleKnøtt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med deg?

har du testet noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg har testet negativ i går også....

men i dag var jeg inmari kvalm når jeg våknet, og jeg har ømme pupper pluss øm nederst i magen.

også er jeg ekstremt trøtt, men det kan ha noe mer at jeg har en sønn som er syk np så det blir lite søvn om natta....

jeg tester igjen viss ikke tr kommer til fredag.!:)

hvordan er det med deg da?

Skrevet

.....jeg tror lille knøtt bærer på en liten gutt bebbis jeg ;o) som kommer i slutten av august...

Skrevet

den der viser jo tydelig at du er gravi:)...gratulerer så masse med en jentespire:))

og lilleknøtt...d er jo enda lenge før du har ikm og d er bare fåtall som tester posetiv før ikm.

Skrevet

jeg??........... jeg har fått så mange sånne svake tester i det siste se... men QR er neg...

jentespire?!? ;p

Skrevet

ja det er jo 5-6 dager til.. så nå skal jeg prøve å holde meg til helga... hehe;)

Kimby:

tror du jeg er gravid da?

tror du også gutt?

sist jeg var prøver hadde du helt rett på mnd jeg ble gravid og at det ble en gutt:)

vet du forresten hva du bærer på nå? er det enda en jente?

Skrevet

jeg føler at du er gravid no ja og at det er en gutt:)

jeg veit ikke hva jeg bærer på,men for gubben sin del håper jeg gutt da vi har 3 jenter hehehe

Skrevet

ja blir veldig spennede dette her nå da, koselig med en liten gutt nå som alle jentene kan dulle med... hehe;)

føler meg gravid nå selv.. er faktisk litt kvalm på kveldene, men det kan være at jeg er litt syk også... har influensa..

moro at du sier gutt, har liksom alltid sett for meg at jeg får to gutter først så ei jente litt senere....

men i det siste har nesten alle spådd jente på meg, men selv "vet" jeg at neste mann blir gutt... hehe;)

(jeg føler litt at det kommer en gutt hos deg denne gangen...)

Skrevet

ho, ho, ho, dette blir spennende lilleknøtt!!! tipper vi får gi noen veldig koslige nyheter til jul!!

men du kimby, får du inn noe på evt hvor langt jeg er på vei?? vet ikke om el har muligens kommet litt senere denn mnd....!?!

Skrevet

ja, men jeg tror ikke jeg vil fortelle noe før jeg er 3 mnd på vei denne gangen... så på julaften blir det en hemmelighet for meg og sambo viss jeg skulle være gravid nå...:)

har du testet i dag også eller?

hvordan ble testen isåfall?

Skrevet

jada, testet i dag også jeg vettu! he, he, he, men det kommer bare en sånn svak strek...vanskelig å se om det er en sånn skyggestrek eller om den bare er veldig svak... synes den ser blå ut, men det er vel bare ønsketenking! hi, hi.... nå gidder jeg ikke teste noe mer før fredag!

ha, ha, ha, sier jeg nå, står nok med en ny test allerede til onsdag, ha, ha, eller i morra! jeg er helt testoman!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...