Gå til innhold

Facebook spørsmål

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som helst mulighet for meg å komme inn og se profilen til ei venninne som ikke vil godkjenne meg som venninne?

Vi har flere felles venner, er også begge i nettverket norway.

Ellers aner jeg selvfølgelig ikke hva hun er medlem av, men det kan jeg kanskje klare å finne ut, kan jeg se profilen hennes om vi er medlem av en felles gruppe tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har prøvd å komme inn på henne på vanlig måte og det ikke gikk, så er det ikke noen mulighet nei. De som sperrer seg for innnsyn fra andre enn venner, de har som regel sperra seg for innsyn fra alt annet, og da hjelper det ikke å være i samme nettverk o.l.

Skrevet

Ok. Jeg har sett noen bilder hun har lagt ut når felles venner har kommentert de, da kan jeg også gå inn å se hele albumet. Men jeg kan ikke kommentere bildene, litt synd det da, da det er mange av bildene jeg gjerne skulle kommet med en kommentar til.

Skrevet

Slik har jeg det også, at jeg kommer inn på bilder som andre legger inn, og får se albumene da. Men kommer ikke inn på profilen om de har stengt den.

Skrevet

jeg har opplevd at noen har sendt meg en link til noens album (/bilde), så har jeg kunnet se gjennom hele albumet til en jeg ikke viste hvem var engang.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...