Gå til innhold

Når er dere vanligvis i seng?

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

og når står dere opp da?

Er det da et ork å stå opp eller går det lett?

Jeg er vanligvis i seng senest kl 23. Om jeg sovner etter 23, er det et ork å komme meg opp før 8.00 om morgenen.

Om jeg klarer å komme meg i seng og sovne kl 22.30 er det helt greit å stå opp kl 7.30.

Om jeg skal på jobb kl 7.00 er det vanskelig å stå opp uansett når jeg kommer meg i seng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg legger meg ca kl 24, og er oppe, nesten hver dag kl 7.00:)) akkurat passe for meg:)

Skrevet

Jeg pleier å prøve å tilpasse leggetiden til når jeg skal opp igjen dagen etter. Og litt etter hva som går på tv.

Skal jeg tidlig opp kl.5.30 - 6 og gå i fjøset da prøver jeg å være i seng sånn rundt kl.22. Men det er jo ikke alltid jeg klarer det.

Skal jeg bare levere barna i bhg før kl.8.30 kan jeg godt være oppe til kl.23 eller boritmot midnatt.

Synes det er litt stridt å komme meg opp uansett. Kommer også litt an på hva som gjør at jeg faktisk må opp akkurat da. Om lillebror gråter, om jeg må løpe på do, om jeg faktisk nå bare må stå opp for å komme meg i fjøset før barna våkner.

Skrevet

Min første tanke på overskriften din var :alt for sent..

Jeg kommer meg sjelden i seng når jeg vil. Legger meg rundt 23.30 nå for tiden. Ammer siste gang mellom da og midnatt. Ringe klokka ringer kl 6.30. Ammer igjen da før jeg står opp rett før kl 7.00. Får eldste på skolen, og mange av dagene sover jeg på sofaen igjen på formiddagen. Da er jeg stuptrøtt!!

Er foresten også stup trøtt på denne tiden av døgnet også, men kan ikke sove på denne tiden av døgnet for da får jeg ikke sove til kvelden

Skrevet

Er et utpreget B-menneske så jeg våkner liksom til liv etter kl 6 om kvelden jeg. Normalt sett kan jeg fint sitte oppe til 24-01 om natta, men bøtteknotten vil stå opp kl 7 om morgenen uansett når mamma la seg så jeg prøver å være i seng senest 23.30. Er gørrtrøtt fra 4-6 om ettermiddagen hver dag :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...