kei80 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 blir ikke klok på disse mensmurring smertene som ligger i korsryggen og går litt ut mot hoftene.. Hatt det siden jeg stod opp.Mulig det er kynnere,noe jeg ikke vet åssen føles i og med at jeg ikke hadde dette med nr 1.Går ut ifra at det mest klassiske kjennetegnet er stram mage men magen min er ikke hard i sammenheng med disse murringene..Er rett over uke 28.. Andre som har det sånn?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Mensmurring er bare bra! Forbereder kroppen på en fødsel! Hadde litt med første (syntes det var masse den gang) men kjenner til det ti ganger bedre denne gangen. Også hos meg begynte det i uke 28/29! Ved Kynner pleier magen å stramme seg, hadde dette med første, men denne gangen er de værre og må puste meg igjennom dem! Velkommen inn på 3 trimester kei28!!Husker deg i fra bli gravid i hvertfall:)
kei80 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 Takk for svar suzy:) Moro å møte andre fra bli gravid! Er du fødeklar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå