kei80 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Denne delen har vært laaang så håper formen og kvalmen avtar noen uker i løpet av 3 tri! Takke alle som ønsket meg varmt velkommmen og har søttet opp med gode råd og oppmuntringer! Masse lykke til videre med deres!
Underveis --> Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 See you on the other side ;-) Bare oppløpet igjen nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå