Gå til innhold

Endelig hører jeg til her:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser er et par av jentene jeg kan huske fra bli gravid er ganske fødeklare nå ser jeg:)

Er det flere her tro?

Da er det bare litt under 3 mnd igjen da:)

Dette har vært et langt svangerskap i og med at jeg har ligget rett ute med kvalme og oppkast siden uke 5,og gjør det fortsatt..

 

Men har et lite håp om noen bra uker før fødsel*krysser*

Vil bare ønske alle lykke til med sitt og riktig god jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn til 3 trimester:)

God jul.

Skrevet

Endelig er du i 3.trimester:-) Nå går det fort skal du se!!

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...