kei80 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Ser er et par av jentene jeg kan huske fra bli gravid er ganske fødeklare nå ser jeg:) Er det flere her tro? Da er det bare litt under 3 mnd igjen da:) Dette har vært et langt svangerskap i og med at jeg har ligget rett ute med kvalme og oppkast siden uke 5,og gjør det fortsatt.. Men har et lite håp om noen bra uker før fødsel*krysser* Vil bare ønske alle lykke til med sitt og riktig god jul!
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Velkommen inn til 3 trimester:) God jul.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Endelig er du i 3.trimester:-) Nå går det fort skal du se!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå