Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 kan jeg ge han dette? og hva med pepperkaker?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Hva med Kornmo, kavring eller Rugfras?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Vil jeg tro du kan. Er litt mye sukker i de, så de trenger kanskje ikke spise en pakke om dagen. Vi har gitt kavring også, slik t de fikk litt annet å tygge på. Hipp hr også aby.kjeks, men det er endel sukker i de igså.
Yarn Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Lazy Town har lite sukker og en del fiber, men disse er kanskje litt vel harde for en på ni mnd. Ellers kommer bokstavkjeks godt ut på test, de inneholder masse fiber og ikke så fryktelig mye suker. Jeg ville likevel ikke stappet i ham så mange bokstaver i uka, men det er nå meg:) -- det var jo ikke det du spurte om, men:) Kom på at jeg gav slike skorper da han var ganske liten, de kunne han klø seg litt i gummene med:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 ok skal ut og shoppa kex jeg da. tusen takk all sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå