Gå til innhold

Jeg er så bekymra:-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6 uker på vei, etter å ha mistet i sa i juli 2007.

Har symptomer, ømme bryst, små uggen, murring av og til og veldig oppblåst til tider.

Men hva er denne brune utfloden jeg av og til får?? Prøver ikke å stresse, men ønsker at spira skal klore seg fast. Har ikke smerter i magen, det er heller ikke snakk om store mengder utflod heller. Noen som har opplevd lignende???

Lykke til alle nygravide, dette skal gå bra!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

Jeg tror at så lenge det ikke er friskt blod så kan du ta det med ro. Selvom det er mange som også blør friskt uten at et er noe farlig.

Men når man er gravid har man lett for å begynne å blø, man har lett for å sprekke blodkarer eller noe sånt. Det er jo også ett godt tegn på at du ikke har vondt. Utenom disse "normale" murringene, men det e jo klart man blir bekymret.

Man slår vel seg ikke til ro før man har bekreftet at alt er ok!

Jaja lykke til hvertfall. Det går nok bra skal du se:)

Skrevet

Heisann.

Jeg har blødt både friskt blod og hatt brunlig utflod, både litt og mye -både de to graviditetene som gikk bra og de gangene det ikke gikk så bra. Det har ikke vært noen forskjell. Men så lenge du føler deg gravid, er det kanskje de sikreste tegnene du kan ha. Jeg er som deg, går også og er bekymret, men tenk at: Det som er ment å sitte, sitter. Når du nå er i 6 uke, kan du si at 60% av alle organene er ferdig utviklet. Det gjenstår 40%. Går noe galt da, så mister du, men du har oddsene på din side!

Skrevet

Hei!

Jeg har blødd av og på i 17 dager nå og er 6 uker. Først brunt deretter rødt og så brunt igjen. Ingen smerter, men var som deg veldig bekymret. Fikk derfor UL hos privat gynekolog. Der fikk jeg se et bankende hjerte, men gyn sa at hun ville ha meg tilbake den 22.12 for å se om embryo har vokst. Jeg er spent men kjenner nå at jeg har roet meg betraktelig. Så tror dette kan gå bra. Hvis du er veldig bekymret, råder jeg deg til å oppsøke gyn. Bedre det enn å gå og lure.

Lykke til og håper det ordner seg for oss begge :)

Skrevet

Hvis jeg ikke tar helt feil av det legen fortalte meg, så kommer det fra slimhinnene og er mer ekkelt enn farlig... ;o)

Slimhinnene forandrer seg veldig under en graviditet og kan lett begynne å blø.

Noen blør fra slimhinnene i livmoren (det har jeg gjort), og noen merker det på at de blør fra tannkjøttet.

At du blir lettere forkjølet kommer også fra endringene i slimhinnene, og jeg har selv merket at jeg blør litt lettere neseblod nå...

Tenk gode tanker :o)

Skrevet

jeg har hatt brun utflod fra uke 5 til uke 13,sånn til og fra,noen ganger varte det så mye som en uke i strekk og noen ganger bare en dag eller to! legene sa at dette bare skjer og er ikke farlig! er nå 24 uker og smurfen min har det helt supert til tross for alt det brune! hehe.. klart man blir redd,det er nok ganske normalt,men så sant man ikke blør masse og har smerter i rygg/mage så skulle man ikke bekymre seg,ble jeg fortalt=)

Skrevet

Tenker positive tanker hver dag. Dette skal gå bra.

Er ikke mye brunt som ommer, litt en dag og så flere dager til neste gang.

Vært til lege idag han sier at jeg må tenke at dette går bra. Uansett er det ikke noe jeg kan styre, er det ikke liv laga så er det ikke det.

Er sikker på at dette går, kan ik sammenlignes med da jeg mista.

Starta med brunt i en dag så en dag uten og ter det kom det røde og mista på 4. dagen. Hadde selvfølgelig veldig vondt i magen, har ikke noe av det nå.

Har fått time til tidlig ul i neste uke. Kommer ikke til å slappe av før i uke 12-13.

Var på ul i uke 6 og såg hjertet slo, sist svangerskap. Mista da i uke9.

Tenk positive tanker:-)))

Lykke til dere andre.

Skrevet

eg hadde de samme utflod lignende greiene med brunt i, og i dag sitter eg me en sønn på 3 :) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...