fisk med gutt har ny spire Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Kan jeg nå begynne å tro at dette er sant?:-) Har ikke CB ell QR og bor på et lite sted der jeg ikke går på butikken for å handle såna. Da vet alle det.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Hei, jeg fikk en svak strek på billigtesten i går, trodde nesten det var en produksjonsfeil, men etter en lang natt fikk jeg samme resultate idag!! Blir sprø av å ikke vite om jeg virkelig ER gravid.. Er testene dine veldig svake eller?? Hos meg så ser jeg jo rosafargen, lyse lyse rosa =)
_Lotus_ Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Dette lurer jeg også på, sto opp tidlig i dag og tok en billigtest, så på den med mine trøtte øyne og tenkte - "nei da ble det vel ikke denne måneden heller".. Gikk og la meg, sto opp igjen etter en halv time. Så på den igjen, og da var det en ultrasvak strek der, ikke innbildning men den er veldi svak, må se i lyset for å se den..Har tatt endel slike tester, men aldri kunnet skimte en strek. Og nå har jeg ikke flere igjen, bare en CBD, synes det er så bortkasta å ta den hvis jeg har blitt lurt...
Allegra -med gullspira- Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Hei:) Du er ganske sikkert gravid ja:) Jeg testet på ikm, negativ, to dager etter fikk jeg svakt positiv og streken kom ikke før etter to tre minutter..så jeg var usikker, testet likt flere dager på rad, testa med vann og siden jeg ikke hadde brukt billig testene før, men da ble det kun hvitt. Bestemte meg for ikke å teste i går bare for å se om streken ble noe sterkere etterhvert, tok ny i dag, teststreken sterkere enn kontrollstreken:) Men ikke før i dag, og IKM var 6.desember...har de ifra billig-tester..virker som de trenger en del hcg for å slå ut skikkelig:) (gratulerer!!!)
Allegra -med gullspira- Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 PS: Mine streker var også ultra svake..måtte spørre sambo om han så dem eller om det bare var jeg som ville se dem lol
fisk med gutt har ny spire Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 Jeg ser godt den rosa streken, den er bare ikke like sterk som kontrollstreken. Må få tak i en CBD i morgen tror jeg.
_Lotus_ Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 Oioi nå blir jeg spent...Hadde egentli prøvd å avskrive spire denne måneden siden jeg blødde litt på fredag..Da skal jeg spandere på meg CBD på tirsdag, håper jeg virkelig så en strek hvis ikke blir jeg jo fryktelig skuffet..Men det får man vel tåle - tenk hvis det stemmer da! Helt tom for billigtester, hvis ikke hadde jeg vel gått berserk, hehe...
_Lotus_ Skrevet 14. desember 2008 #9 Skrevet 14. desember 2008 GRATULERER forresten Allegra!! Håper jeg hopper etter deg inn på 1.tri om et par dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå