Alvepike Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Jeg bare må kommentere den tråden. Og spør om noe. Hva med far, hvorfor er det ingen som nevner far?? Er vi tilbake til 50 tallet ,hvor mor jobber døgnet rundt og far har fri når han kommer hjem fra jobb? er litt ( så lite det går ann) enig i at når man får barn så burde man sette pris på den tiden man har med dem. Men det betyr ikke at man skal strekke seg lengre enn man har krefter til. Noen her er så selvgode at det gjør meg kvalm.Og prøver å gjør seg til gud ved å bestemme hvem som kan ha flere barn og ikke.Noen synes det er helt topp å ha et spedbarn samtidig som man skal ta seg av en aktiv 4 åring, flott.Men det gjelder ikke alle og er det ikke bedre å respektere andres valg , enn å dømme nedenom og hjem?Faktisk så er det utrolig barnslig, ikke noe man forventer av voksne reflekterte kvinner. Og når barnet er 4 år og gleder seg til å treffe sine kamerater i barnehagen , så ser jeg ingen grunn til å holde barnet hjemme, selv om mann selv er hjemme.Man kan heller redusere antall dager og timer i barnehagen. Anngående jobb, så kan jeg ikke svare for megselv, fordi jeg går hjemme på rehabilitering pga tilbakevennende depresjon. Har tulla tre dager i uken i barnehagen , fordi jeg har fått streng beskjed om at jeg trenger avlastning. Og før dere får dømt meg nedenom og hjem, hvis man har en langvarig fysisk sykdom, hadde dere ikke anbefalt avlastning??Psykisk sykdom er faktisk like ille og utmattende.... Når det gjelder å være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå