Gå til innhold

Det ER lov å bruke hodet, selv på Dib/ Bim...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå nok en person som har latt løgnene fare med seg.

Og nå er det "jakten på den desperate MomToBe".. Vi vil gjerne brenne henne på bålet, fordi hun har påført oss såkalte lidelser???

Hør her: *kremt*:

Vi har faktisk et valg selv. Et valg om å ikke sluke alt og alle med hud og hår. Mange utleverer seg så himla voldsomt? Man sympatiserer i hytt og gevær, så sitter man med AG3 når man oppdager at man bli lurt?

La være å engasjere dere så innmari? Jeg mener ikke at folk bør/ kan få lyve uavkortet- men dere som lar dere lure gang på gang. Er dere så naive at dere tror på alt som blir fortalt? Når ingenting henger på greip...

De fleste brukerene av feks BIM, har jo en misjon med å være nettopp på dette forumet. Man starter å skrive og lure på ting, og noen ting er da litt fellesnevner for oss alle. Svangerskap, enten at vi er i ett, eller håper på, EL, BL. termin osv.. Dette VET vi bare.. Å surre med ett år på et svangerskap (som på trillinger ikke varer i 9 mnd engang, men kanskje bare 7 mnd) skjønner de fleste i første innlegg at er bøll...

Likvel så fortsetter dere å svare henne. Og nå får hun liksom ikke fred...

Er det ikke flaut å tape ansikt hver gang dere sympatiserer med de tilsynelatende "for gode til å være sanne" historiene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting man bør tenke på er at man ofte er "feedere" på disse som så desperat ønsker oppmerksomhet og faktisk gjør grufulle ting for å få det....

Som hun som faktisk tok livet av sønnen sin..... :// *grøss*

Skrevet

Men, det med å tape ansikt... Kommer vel ikke bare an på det, men at det faktisk er utrolig respektløst ovenfor de som virkelig har mistet et barn.

Skrevet

Det er vel derfor sympatisørene ikke svarer her?

De skammer seg over nok engang å ha trodd et "menneske" som sitter og ler seg i hjel av hvor lettlurte ukjente mennesker på et anonymt nettforum er og hvor lett de lar seg rive med. Selv om historien er aldri så suspekt...

Hva blir det neste?

vi har jo allerede hatt:

-hun som fødte tvillinger i uke 16 i do...

- hun med fem barn i magen, var visstnok født på Ullevål...

- Glansvaska,

-Mamman til Emil

-hun som trengte allskens utstyr- og fikk det, men ble borte?

Vi kan fortsette i det uendelige, men mange av oss har jo vært her en stund? "Vi" biter på gang på gang??

Skrevet

Må bare få¨si en ting: Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å svare på et innlegg som de ikke tror er sann! Og hvis de ikke tror den er sann så skjønner ikke hvorfor de gidder å skrive masse piss til personen. Da gjør de akkurat det HI vil at dere skal, bli provosert, og da kan det i vert fall ikke klages på etterpå!

Bruk heller tid og energi på innlegg som dere tror på :)

Det er MIN mening :)

Skrevet

Hva er det som har skjedd her inne nå som jeg ikke har fått med meg. Hva er det med MomToBe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...