Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 prøvde den på sprinkelsenga nå istad. så egentlig bare klumpete ut. skal vaske den først. er det virkelig nødvendig å ha den der?hun ligger jo ikke akkurat å ruller rundt når hun er nyfødt hehe.. senga hennes skal stå rett på sia av senga vår. så da føler jeg at jeg ser henne litt bedre også.. at jeg ikke trenger å reise meg opp hvor å sjekke at hun har det greit..
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Lett at armer eller bein stikker ut av senga etterhvert ) Jeg har alltid brukt det. Når dem begynner å livve overalt i senga er det hvertfall greit å ha! Jysk har noen med ole brumm på, som er ganske høye og ikke er klumpete )
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 *ligge herreguuud for noen skriveleifer jeg har i dag ://
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 det er jo veldig sant det med armer og bein hehe.. men de første mnd da? da kan de jo ikke snu seg eller noe. den er ikke så høy den kanten. så jeg kan jo bare brette den ned akkurat der hun har hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå