Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Mannen min klager verre enn verst når han er dårlig eller har vondt noe sted. Da er det ikke måte på hvor synd det er på han. Men når jeg er dårlig og har vondt, da har han nesten aldri noen medlidenhet med meg. Han syns jeg bare er sytete og klagete hvis jeg klager over at jeg har plager. Dette er jævla urettferdig!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Jammen, du forstår vel det at når du har plager, så kjenner jo ikke han det på kroppen?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Da er det bare å behandle han på samme måte som han behandler deg når du er syk eller har andre plager!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Du har visst noe å lære du! Du skal vite det at det finnes 2 slag av samme sykdom, det er den kvinner får også har du den dødlige som mannen får.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Haha, er sånn mannfolk er det ) Når jeg har biulebetennelse, så er det sikkert litt vondt, Men når mannen har, da ligger han rett & slett for døden. Myyyyye værre har han det enn meg, uansett! Hodepine? Jeg er visst pingle, så min hodepine er ikke noe å snakke om. Men hans??! Hjernen SPRENGER! Og vondt i ryggen?? HA! Fødsel?? Er som et lett ballespark ) Mannfolk bare ER sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå