prematur chris Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 jeg er ferdig med permisjon i mars,har nå permisjonslønn,men har ikke noe jobb å gå tilbake til,hva eventuelt hat jeg krav på?hvor mye penger er det snakk om?
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Hei ! Siden du er her inne går jeg ut fra at du er aleneforsørger ? ta kontakt med nav for en time og hjelp til diverse søknader. Forutsatt at du har tre års forutgående trygdetid og fyller vilkårene for aleneforsørgere kan du se hvilke stønader du kan ha krav på i en egen laaang tråd lengre nede på siden. Nav vil også kunne hjelpe deg med informasjon vedr ev utdanningsmuligheter, arbeidssøker mv. Lykke til !
prematur chris Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 hei:) ja det er jeg...okey da tar jeg bare kontakt med de og hører.. tusen takk
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Bare husk på at det kan være laaang saksbehandlignstid før du får noe utbetalt så ikke drøy det for lenge ;-)
prematur chris Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2008 hmm da tror jeg at jeg drar dit løpet av uka jeg:) takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå