Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 tenker å kjøpe en julegave til et par tusenlapper, men har ikke hørt om denne siden før.... men der de hadde tingen billigest...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har handlet der et par ganger. Det gikk i alle fall helt problemfritt
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 sitter her og vurderer pixmania eller datakjeden... samme pris ca... men hva med leveringen? jeg MÅ ha dette før fredag...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Gikk fint for min del... Det med levering vet jeg ikke nå i disse juletider, men fikk mitt innen en uke sist... Så lenge de har ting inne på lager pleier det ikke å ta så lang tid:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Har handla hos pixmania flere ganger, og har bare fine ting å si om dem! Leverer kjapt gjør de også
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 JEG BLE LURT AV PIXMANIA! KJØPTE MOBIL TIL 3000 KR MEN FIKK DET ALDRI! HELDIGVIS BETALTE JEG MED KREDITTKORT SÅ FIKK PENGENE TILBAKE FRA KREDITTKORTSELSKAPET, MEN DET GIKK 2 MÅNEDER FØR JEG FIKK PENGENE TILBAKE. JEG SKAL ALDRI HANDLE DER,MYE STRESS OG LURERI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå