erteposen + 4 Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 He, he...hun hadde jo 10 barn da, og mine foreldre har gjort en bra jobb. De er flere søsken som har valgt ikke å få barn, og noen som bare har kjørt på
Joikaboll@ Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 10 barn ja, det står det respekt av. Du han mange søsken forstår jeg :-) Må være koselig å ha en gedigen familie.
erteposen + 4 Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Ja, vi er mange. Og så er de fosterforeldre, og huset fylles opp raskt i julen. Det rare er vel at ingen av oss barna noen gang har følt oss oversett selv om tiden deres til hver enkelt var sparsom. Kanskje vi ikke forventet så mye heller. Husker jeg var sjokkert over venner som ikke pakket gym tøy selv eller sortere skittentøy.
Joikaboll@ Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2008 Da blir det fullt hus i jula ja. Det er jo så koselig. Jeg har selv en bror som fortsatt er singel og mine foreldre, resten er utdødd. Kanskje derfor jeg selv har valgt å få 5 barn :-) Har alltid ønsket meg stor familie, så da har jeg stått for produksjon selv... ;o) Tror nok det er stor forskjell på mange og få søsken ja, her sorterer også barna skittentøyet, også 5 åringen. Jeg har tenkt mange ganger på hvordan jeg er som mor i forhold til hvordan jeg var som fjortis. Mamma gjorde jo alt for oss. Det var liksom bare å vrenge av seg, og kaste klæra på gulvet for å dusje. 2 minutter etter at badet var ledig var det ryddet vekk, og det var IKKE meg. Det er ikke slik det fungerer her i huset med 5 barn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå