Moderator. Hannah Skrevet 14. desember 2008 #26 Skrevet 14. desember 2008 For en gang skyld er jeg så forbanna enig med deg anonym. Juggel negler er så ufattelig stygt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #27 Skrevet 14. desember 2008 Hva med neglepiercing da?? For no meningsløs,upraktisk skvip!!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 14. desember 2008 #28 Skrevet 14. desember 2008 Personlig synes jeg det er mye styggere å se foreldre som røyker i bilen, med ungene i baksetet. Unger som sitter i feil kjøreretning. Unger som blir slått. Dyr som blir slått. Så jeg gidder ikke kaste bort energi på å reflektere over hva som er stygt med folks utseende. vanligvis ser jeg skjønnhet i de fleste mennesker. kanskje du har for mye fritid..
Moderator. Hannah Skrevet 14. desember 2008 #29 Skrevet 14. desember 2008 Til pynt på ekte negler til en spes anledning, greit. På falske stygge negler så er det ingenting som er pent, selv ikke en sløyfe en gang. Nei pene negler, halvlange med blank lakk er absolutt det peneste helt uten noe.
Moderator. Hannah Skrevet 14. desember 2008 #30 Skrevet 14. desember 2008 Du er så dum du, hvem faen diskuterer bil,røyk og annet som måtte irritere deg da? Lag din egen tråd med dette tralet. Makan til kjærring.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #31 Skrevet 14. desember 2008 Kanskje du har for mye fritid som irriterer deg over folk som diskuterer meningsløse saker og ting..? Enig medpølsa,lag din egen trådsom du kan diskutere akkurat hva du har lyst til,så kan vi få gjøre narr av stygge ting i fred!!
Moderator. Hannah Skrevet 14. desember 2008 #32 Skrevet 14. desember 2008 Personlig syntes jeg det ser bedre ut med røyk i bil enn stygge juggelnegler.:-,)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #33 Skrevet 14. desember 2008 Syntes det er fint med falske negler hvis man får gjort det ordentlig, men fyttirakkern og det er vanskelig å pelle seg i nesa med de!
Bare™ Skrevet 14. desember 2008 #34 Skrevet 14. desember 2008 Sykt ekkelt når man vet hvor mye bakterier som samler seg der?! Blæh.. Nei, som Pølsa, har jeg egne negler med blank lakk på mine "pølser".. Syns det er penest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå