Gå til innhold

Skrev forrige dagen at jeg er gravid, men er egentlig usiker:( Har tatt 6 tester


Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

3 er det svakt pluss på, 1 er det tydelig+ på, 1 ikke gravid og en hos legen som ikke var gravid...men så står det på brosjyren at så lenge man ser et + tegn uansett hvor tydelig er man gravid,....blir jo ikke klok jeg...har symptomer osv også og mensen skulle jeg hatt for 8-9 dager siden....hva tror dere?? Håper noen kan få meg litt klokere her:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

hvilke typer tester har du tatt? jeg tok først 2 tester som ble ikke gravid( de het first signal eller noe sånt) men så ventet jeg et par dager og tok 2 nye(denne gangen clear blue digital) å di var begge positive..:) idag er jeg 5uker.

ta en ny test om noen dager, ofte kan det ta litt tid før det kan vises på testene at du er gravid. siden det er så mange dager siden du skulle ha hatt mensen, så er du sikkert gravid. krysser fingrene for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres jo veldig gravid ut da! Ikke alle testtyper er like følsomme. Litt rart at det ble negativt hos legen, men det var kanskje ikke på morgenurin?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...