ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 som lever i Norge. De vil alltid ha tilgang til mat, de slipper å fryse, oppleve krig, se sine foreldre/familie bli drept.. Og hvis det skulle skje noe med foreldrene så er det alltid noen som tar seg av dem. Huff, ser på tv2, verden er et forferdelig sted. Og jeg er så utrolig glad for at min datter ALDRI kommer til å oppleve det mange millioner barn opplever, men samtidig kjempe trist for at det er så mange barn og voksne som lever i helvete. En kan ikke hjelpe alle, men alle kan hjelpe en.!!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Ja vi alle er bare så utrolig heldige. Det er som vinne 1ste pris i lotto være så heldige være 1 av over 4.5 mill mennesker som får bo i dette landet. Så mye klaging og syting over småting =0(. Norge er vel det eneste landet i verden man kan sitte på rumpen få tak over hodet og mat på bordet. De som tror det ikke ha flatskjerm og data er å være fattig har ikke møtt fattigdom.
Mom2Two Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Det hadde gjort mer for verden om alle gjorde litt enn at noen få gjorde mye.. Det er viktig å huske. Det er også viktig å huske at den tilstanden av fred, høy levestandard osv. som vi opplever nå ikke er usårbar og uangripelig. Man skal ikke glemme at i noen av de landene de har opplevd grusomheter, så har de gått rundt i en Cotton Wool World som vi lever i nå, i den tro at det varer evig. Det har jeg ingen tro på. Det er ikke så mange år siden 2. verdenskrig, og det trenger ikke være så mange år til slike ting skjer igjen. Vi er priveligerte slik ting er nå, og vi må vite å sette pris på det. Det er ikke gitt at det varer evig, selv om mange liker å lulle seg inn i den troen.
Brenda med 2 ute Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Tenker på det hver eneste dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå