Gå til innhold

Vil noen se drømmekjøkkenet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onkelen og tanten min har kjøpt et gammelt funkishus i Oslo, og har pusset opp hele huset, og det har blit skikkelig fint! Spesielt og nydelig!

Dette er virkelig det eneste huset jeg synes er perfekt!

JEG VIL OGSÅ HA!!!!

http://www.klikk.no/bolig/interior/article358570.ece

Har vært en artikkel om hele huset i Norsk ukeblad tidligere, men finner den ikke på nettet, desverre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såååååååååååååå stilig =0) må ha inspirasjon skal snart pusse opp kjøkkenet vårt =0) godt mur er inn igjen vi har masse mur =0)

Skrevet

Ja, jeg synes det er ufattelig stilig! Hele huset er faktisk skikkelig kult! Personlig funkisstil:)

Vi elsker funkishus, da, så regner med at vi kommer til å ende opp med noe i samme duren selv.

Det er masse mur i huset deres. Hele huset er bygd i mur. Det er veldig spesielt, og veldig fint! Heldige dere da, som har masse mur!

Vi er ikke ferdigutdannet enda vi, så vi leier. Kjenner at jeg begynner å bli veldig klar for å bli ferdig, flytte hjem og kjøpe hus!

Skrevet

Ikke helt min stil, men så hater jeg mur da:P

Og så har jeg nettopp fått drømmekjøkkenet mitt (veeeel den kunne vært mye større);)

Skrevet

NESTEN mitt kjøkken, det der;) Litt anna materiale og handtak, men samme fargar og nesten samme stil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...