Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 går dere til legen for en fullsjekk?hva sjekker de isåfall og hva sier dere når dere skal bestille timen?må dere liksom si ifra at dere skal sjekke alt?hvis det f.eks kan ta litt lengre tid en en vanlig legetime.jeg har aldri vert på en slik legetime så derfor er jeg helt blank!håper dere kan fortelle meg litt.....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Det sies at dersom "alle" skulle dratt til lege for "fullsjekk", ville ikke legene hatt tid til annet. Selv gjorde jeg det for mange år siden (fordi jeg tenkte som deg), det er bare å si det, at du vil ha en legekontroll. Spørsmålet er hvorfor? Føler du deg syk, eller har du noen plager? Dersom svaret er nei, vil det mest sannsynlig ikke være nødvendig. Jeg går til lege dersom jeg har "noe". F eks har jeg oppdaget 3 kuler dette året (som alle viste seg å være fettkuler, men det visste ikke jeg) og har hatt diverse andre plager. Dersom du har plager, og vil samtidig sjekke "resten", sier du det bare. Bestill en dobbelttime. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå