Gå til innhold

Alenemor med kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei =)

Noen andre som har fått kjæreste, men er alene med sin lille.

Undrer rundt noen tanker, svar på det som passer for deg :) Spendene å høre hvordan andre har taklet det :)

Hvordan takler den nye kjæresten at du har en liten en?

Hvordan takler bf deres det?

Hvordan synes barnet det er?

Hvor lenge synes du at det er greit å vent før man vurderer samboerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har vært alene med min sønn siden han ble født. Barnefar ønsker ikke kontakt med han.. Så jeg har ingen der å ta hensyn til..

Fikk meg kjærest for en stund siden. Blir vel snart to år siden vi møttes.. Har tatt det veldig sakte for både sønnen min, kjæresten og meg selv.. Min kjære elsker sønnen min som det var hans egen. Og er blitt pappa nå:) Og stor trives i rollen..Vi skal flytte sammen etter nyttår.. Noe vi gleder oss enormt mye til alle tre. Sønnen min er 3.5 år!

Syns man må kjenne litt på dette, hva man føler er rett selv. Men syns ungen må bli godt kjent med ny kjæreste før man vurderer samboerskap. Det er mye følelser for et lite barn også:)

Lykke til med kjærlighten:)

Skrevet

hei!

har hatt kjæreste siden sønnen min var 13 mnd ca. (er nå 2 år 9 mnd)

litt av og på, men det går veldig bra nå :)

kjæresten min takler det bra, men sønnen min er veldig mammadalt - og det er litt kjedelig. men så er ikke kjæresten min så veldig flink til å ta initiativ til å gjøre noe med gutten heller, det er det jeg som må foreslå. han er ikke vant til små barn, men er veldig glad i sønnen min og når de er alene går det strålende :)

bf er ikke i bildet annet enn pr.mail.

barnet kan egentlig ikke kommentere saken videre pga alder og forståelse.

synes det er greit å vente med samboerskap, det er ikke aktuelt for oss helt enda.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hei! :)

Jeg flytta ut fra far når jenta var 20 mnd, og fikk nye kjæreste når jenta var knappe 2 år. Gikk kjapt, men det gikk så fint! Jenta mi forgudet kjæresten min fra første stund! BF takla det hele heller dårlig, da han helst så at jeg kom tilbake til han.

Nå er dette snart 3 år siden, og jeg er samboer med kjæresten min, og vi har et barn sammen. Flyttet sammen etter ca 5 mnd...

Tror man må føle seg frem, det er ikke alt som passer for alle :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...