Gå til innhold

Festesmerter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det ca en uke siden EL, og plutselig fikk jeg murringer inne i magen på en måte, det er ikke smerter, bare litt sånn ubehagelig, og det er liksom inni kroppen i mageregionen, ikke mageknip som når man har spist for mye og ikke mens/EL murringer som til vanlig. Kan dette være festesmerter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være festesmerter, ja :) Man får jo håpe det. Sånt er vel like individuelt som menssmerter og elsmerter og tidlige symtomer/ingen symptomer... Men stemmer jo med tiden at du kan ha festesmerter nå.

Skrevet

Hvis vi nå er så heldige at dette er festesmerter, vil en test gi utslag tidligere enn normalt? Undres på om hcg nivå kanskje kan være høyere når det gir utslag i "smerter"?

Skrevet

Hm , jeg trooor ikke det har noe å si for hcg-nivået, men jeg vet ingenting om det. Vet bare at sist jeg var gravid, så hadde jeg det jeg tror er festesmerter, og testet positivt først to dager før ventet menstruasjon.

Skrevet

Vet du noe om hvor lenge vil slike festesmerter varer?

Skrevet

Det tror jeg også varierer veldig, er individuelt (som alt annet :)), men jeg kjente det sånn av og på i et par dager, mener jeg...

Skrevet

Jeg fikk også en sånn slags murring som var annerledes enn menssmerter og luft i magen... Var ikke vondt, bare rar/ubehagelig. Jeg kjente dette fire dager etter eggløsningen. Det kom bare i bølger et par minutter mens jeg stod i dusjen om morgenen. Også kjente jeg det litt til et par timer senere på formiddagen..bare i noen sekunder...

Jeg har ikm førstkommende lørdag, så nå venter jeg i spenning! Har ingen symptomer...så håpet er ikke så stort...men...

Skrevet

Hei pfeew!

Jeg har IKM på søndag! Krysser fingrene, har disse murringene enda jeg, kommer i bølger som du sier ja, merker de veldig godt når jeg sitter fremoverbøyd og ligger utstrakt på ryggen.

Skrevet

8 dager siden el idag, og jeg hadde problemer med å stå oppreist under frokosten i dag!!! Kjentes ut som om jeg hadde en "kjempepromp" på lager. Virket som luftsmerter, tenkte ikke tanken på festesmerter engang. Har vært uvel på kveldstid, men siden jeg har små barn i hus, tror jeg jo like gjerne det kan være det...

Er i 5.pp nå, så jeg er ikke like optimistisk lengre...

Skrevet

åå må bare stille ett spørsmål her jeg da.. kanskje det er dette eg hadde i går?? Hadde el ca tirs/ons forrige uke. Og i går føltes det som om mensen skulle komme. var vondt å ubehagelig. Kanskje jeg og har festningssmerter???

åå krysser fingrene for at det var det!!

Det hadde vært verdens beste julegave...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...