******* Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Noen som har prøvd den nye serien til baby fra Bodyshop? Buriti baby. Er den bra?
BettyBoob Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 jeg har den i body butter - brukes til meg og til pjokken på snart 3. det er parfyme i den, så bruker den ikke daglig på ham. har du barn med ømfindtlig hud, ville jeg valgt en annen men jeg personlig er veldig glad i den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå