Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 skal kjøpe gaver til 13 barn (inkludert mine tre), og min mann, mine foreldre, en bror, ett vennepar. to ungdommer som har hjulpet oss masse i høst. og til en kamerat av sønnen min, svigermor, og oldemor til barna. Til nå har jeg kjøpt en gave hver til to av mine barn, og er ferdig med oldemor. Så mangler MYE!!! Bør jge få panikk`? Jobber best under press, så regner med at jeg kommer i mål i år som andre år. Men har aldri hvert så sent ute før..
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Ikke få panikk, og ikke gå på kjøpesenter for å handle alt på lørdager Tenk gjennom hva du skal kjøpe, og ta den en effektiv runde i morgen. Rekker å kjøpe mange gaver på en dag. Lykke til!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 Nei handlesenter lørdager er jo å be om problemer for meg som har så liten tålmodighet. Og er jo strengt tatt bare en lørdag igjen før jul hehe.. Og innen neste lørdag skal jeg nok være i mål skal du se. Jeg er egnetlig fryktelig effektiv når jeg bare må. Og nå må jeg jo for det er snart jul, og den venter ikke på meg. Jeg syntes alltid det er kjekkest å gå i butikker helt opp mot jul, når julestemningen er på topp. Går nok ikke og handler i morgen nei, søndagene bruker vi til famile kos her, og i morgen skal vi på besøk. Levere resten av julekortene og pynte resten av julepynten..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Neida, ingen panikk - det gjør bare ting værre.. Ta deg en ettermiddag alene, så er det utrolig hvor mye man får gjort unna på noen timer. Skriv en handle liste og gå systematisk igjennom butikkene. Det har jeg planer om å gjøre en dag denne uken. Har fåt gjort unna en del gaver, men fortsatt noen igjen. Men får nok handlet inn dem og skal du se.. )
solemio Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Jeg ble stressa av at du har panikk,- og så har du julekort å levere. Det ser mørkt ut for det fra oss i år. Jeg har kjøpt og sendt de pakkene som skal til andre deler av landet, men det er det hele. Men jeg tror som deg at det blir jul likevel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå