Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Da jeg tidligere i uken var på butikken sto det midt i den smale passasjen mellom to hyller en liten, nydelig pjokk på en 4-5 år og passet på en trillevogn. Jeg ba ham, riktig så høflig og snilt, om han kunne være så snill å flytte seg litt så jeg kom forbi med min egen vogn. Dette vevre, alvelignende vesenet ser opp på meg med stooore, tindrende brune bambiøyne og sier høyt og tydelig "NEI, JÆVLA FITTE"!! Riktig så selvtilfreds fortsetter han å stirre opp på meg mens jeg kjenner jeg rødmer og mister munn og mæle....Men, tenker så at ikke f... om den ungen skal få siste ordet. Så jeg sier, fremdeles like høflig og rolig, "Neida, den er ikke jævlig, den er riktig så pen faktisk." før jeg tar tak i vogna hans og flytter den så jeg kommer forbi. Så mitt spørsmål, hvem kan jeg hyre som bodyguard for min egen knusedeilige nusseplutt så ikke trollene kommer og bytter ham ut med en sånn forbanna drittunge??! Referanser mottas med takk!
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Sjarmerende... Selv møtte jeg på en unge for noen år siden som vel nesten må ha vært nyfødt, så liten var han. I det jeg går forbi gauler han på brieste ålesundsdialekt "SKA E PULE DE I RÆVA DI JÆVLA HORE"
Gjest Siklerotte Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Og jeg som trodde det var ille nok da lillebroren til venninen min kalte meg "bolla pinnsvin" og "tjukkebolla feita" - og var såret dypt inn i hjerteroten. Trodde det var det verste slike unger kunne si. Men nå innser jeg at jeg må ha blitt utsatt for barns onde sannheter på en annen måte - kanskje jeg kjenner litt snillere barn. Jævla fitte ja. Der bør ikke julenissen finne vei!
Patetica fåkksi Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 -Hold kjeften på deg, din underutvikla mikropikk, fløtt den helvetes vogna nå med en gang ellers blir'e pinadø månelyst. Hadde nok jeg sagt, dog gevinsten hadde sikkert ikke vært så stor.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Regnet ikke med at den blendavaska småjævel'n jeg traff var den eneste av sitt slag nei.... Skulle selvfølgelig liret av meg noe minst like knusende som det jeg fikk slengt i trynet, men hjernen sendte kun ut "syntax error" i rent sjokk. I grunn fornøgd med at jeg klarte å svare gremlinen i det hele tatt. Med litt uflaks så var dessuten moren til dette vesenet en amazone som sto 3 hyller bortenfor, og som var så omfanvsrik at tatovøren gikk tom for blekk midtveis rundt overarma hennes. Nå er jeg i relativt god form, om enn noe drugere rundt midjen enn før graviditet, men jeg har ikke løftet en manual på minst 2 år. Litt pinlig å komme hjem med to blåklokker og en brukket nese når alt du skulle ha i butikken var bleier, middag og Dagbladet :-/
prekæs Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Jeg tipper at den stakkars guttungen har hørt orda før seg. Trist at man skal mislike en unge utfra barnas ordforåd, men slik kan det fort bli, dessverre. Har hørt "helvetes drittunge" fra toåringer:(
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 Tror egentlig heller ikke at han hadde snappet dem ut av løse lufta, men det var virkelig ufyselig hvor selvtilfreds han så ut der han sto... Sukk, er vel jeg som begynner å bli gammel og bare må innse at de dagene hvor barn faktisk viste en mikrosmule respekt for voksne er over.
Patetica fåkksi Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 Og de eldre syns at vår generasjon var ille!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå