Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Jeg tar gjerne i mot litt hestekrefter, gjerne litt musklekraft med masse futt i... Jeg bygger et fordømt ikea møbel og har gjort en feil, men får f*** ikke løs en skrue, eller en rund liten duppedings man skrur på for og holde en annen dings på plass... Åhh blir så irritert!! Det verste av alt er at broren min ikke tror jeg kan bygge uten hjelp heller, og jeg har sååå lite lyst til at han skal ha rett i det... HJELP!!!
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Vri den runde låsedingsen tilbake. Dra delene fra hverandre. Press ut delene som skal ut ved å stikke inn et skrujern eller lignende...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 Hehe greia er at den runde duppedingsen ikke vil løsne uansett hvilken vei man vrir.. Litt sterk er jeg jo tydeligvis siden jeg har skrudd den så sabla på plass:P
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2008 Haha nå skjønte jeg hva du mente og fikk det til:) Vedder på at det står "reddende engel" skrevet i pannen din og at du har en stooor lysende glorie over hode:) Du er hvertfall en reddende engel, tusen millioner ganger takk:) Takke være deg får jeg bygget ferdig og jeg slipper og bli ertet fra en storebror som elsker og mobbe TAKK kjære deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå