VinterSol+2 Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 mannen hadde migrene i kveld, så han la seg og jeg sitter og ser på tv. hvordan står det til med dere? jeg skal til gynekologen på mandag, for 6ukerskontrollen etter fødsel. gruegleder meg. føler meg utrolig gravid. men det ville vel nesten vært latterlig om jeg hadde vært det nå, for vi har ikke egentlig begynt prøvingen etter MA'en enda. bare vært uforsiktige et par ganger, -og da har vi forsøkt å unngå eggløsning.. men jeg fiiiiiser. tihi.og magen min er oppblåst så det er helt skummelt. mannen min er overbevist om at jeg er gravid, for magen har blitt helt sånn spiss som den blir når jeg er gravid i 1.trim. og puppene er ømme, og luktesansen er helt på tur.. hormoner er noe drit,mao:( bare venter og venter på denne mensen.. burde vel ha IKM i morra, men sånt vet en jo aldri etter en MA da...
Tweak Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Jeg sitter nå her i allefall, mannen er på julebord og jeg venter på beskjed om de skal på byen og om han kommer til å trenge henting. Er egentlig trøtt allerede! Hvis du er gravid nå, så vil jo en test være positiv i morgen tidlig. Kan du ikke ta en test da? :-) Skal krysse fingrene for deg! Vi har ikke prøvd å unngå el etter ma'en, men heller prøvd å treffe. Er likevel nå begynt på 2 pp... Skuffende at jeg ikke kunne bli gravid med en gang, for hvem vet når el kommer neste gang? Jeg har blitt lovt pergo i januar, men jeg vil begynne NÅ jeg. Jeg vil bli gravid så raskt som mulig... Trodde jeg fikk el 4 uker etter ma'en, hadde el-slim og greier. En uke etter fikk jeg el-slim igjen, og to uker etter fikk jeg mensen... Regner ikke med at jeg får ny el i år akkurat, så da blir det nok pergokur. Trøster meg med at det ikke er så lenge til januar lenger.
Shiny84 Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 har du allerede hatt en MA etter fødsel!!!!!??? trodde bare renselsen v arte i ca 8 uker jeg... eller blir det regnet som fødsel ved MA?? jeg har ikke peiling på sånn jeg se... hi, hi... men skal joine deg med prompingen, ha, ha, mannen min blir gal!
Tweak Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Det er jo litt avhengig av hvor langt man er kommet, men jeg hadde tross alt rier og vannavgang selv om det ikke var kommet lenger enn uke 15. Jeg vil i allefall kalle det en slags fødsel ja. Var på etterkontroll 4 uker etter, men jeg blødde heldigvis ikke i en uke en gang. Renselsen varer ikke så lenge når en ikke har kommet så langt.
VinterSol+2 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2008 jeg hadde en MA og ble satt i gang for fødsel, siden jeg var så langt på vei. Mao så døde baby i magen, og jeg ble satt i gang for dødfødsel. (MA= missed abortion, altså når du aborterer uten å vite om det, dvs at baby dør i magen din) tweak; du har antagelig hatt en falsk eggløsning den første gangen. det har skjedd meg tidligere også. dvs du kan slime, uten at det løsner noe egg. synd det ikke klaffet da, får håpe dere får det til selv, pergo er ubehagelig, har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå