Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Med barn på ca 4 år og 1 år? Åssen går/gikk det?
stolt mamma tell mine to gutta Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Hei Har ikke erfaring fordi vi har de på forskjellige rom. Det er 3,5 år mellom dem, og de kunne nok aldri ha lagt på samme rom siden begge er en del våkne på natta. Vekker hverandre ofte selv på forskjellige rom
Eve Dallas Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Burde ikke være noe problem, jeg delte soverom med søsteren min til jeg var ganske så stor, og når babyen kommer her må de pent dele rom. Alt går seg til. Ene søsteren min sine barn deler rom, de er 1.5 og 4 år. Går helt fint det. Etterhvert bør de jo få eget rom og spesielt hvis det er forskjellig kjønn!!!
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 hei etter eget ønske fra gutta på 4.5 og 2.5 sover de nå sammen, og det som før var storebrors so verom er nå felles lekerom. går kjempebra, mye lettere å leggde dem nå..mini står myte sjeldenere opp på natten også. anbefales:-)
piano♫ Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Signerer Kjipe-Laila. Mine er 3 og 5 år.
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 Har ogå to gutter på 3 og 15 mnd. De ligger på samme rom og det går helt fint! Men de sover godt. Tror faktisk det hadde vært vanskelig å legge de på hvert sitt rom nå, føler seg nok trygg med den andre der:) Koselig!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2008 Godt å vite =)
murmelmamma Skrevet 14. desember 2008 #9 Skrevet 14. desember 2008 mine er nå 3.5 og 5 år...de har delt soverom siden yngste var 2 månender..og det går strålende.... nå kunne de nok ikke klart seg uten hverandre..de er veldig avhengige av hverandre om kvelden..og elsker å være på rommet og leke sammen....
temine Skrevet 14. desember 2008 #10 Skrevet 14. desember 2008 Minsteknerten og storesøster kommer til å dele rom de første årene etter han har flyttet ut av vårt. Vi har soverom nok, men har gode erfaringer med romdeling, også bruker vi det soverommet han egentlig skulle ha til lekerom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå